Mobilna platforma jest coraz popularniejsza ? liczba uchodźców zarejestrowanych w 2012 roku przekroczyła 120 000, czyli wartość docelową określoną wspólnie przez Refugees United i firmę EricssonJednym z wielu przykładów
Warszawa, 13 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochoduProces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), można porównać do procesu produkcji i
AVM na targach IFA 2019IFA: Nowe modele FRITZ! z Wi-Fi 6, 5G, z obsługą sieci światłowodowej i Smart Home oraz FRITZ!OS 7.12 dla większej wygodyBerlin | Na targach IFA 2019 berlińska firma AVM, producent specjalizujący się w
Dziś odpowiedzialność społeczno-ekologiczna liczy się w biznesie jak nigdy wcześniej. Międzynarodowe koncerny prześcigają się w deklaracjach dotyczących zrównoważonych sposobów pozyskiwania dóbr, procesów produkcji czy
Z FRITZ! święta mogą być naprawdę magiczneFani niemieckich urządzeń sieciowych FRITZ! dobrze wiedzą, że to co wyróżnia ten sprzęt to jakość i niesamowite oprogramowanie. Czy wiesz, że kiedy w swoim domu masz urządzenia
SoundBoks 2 -Nowy Wymiar Głośnika -Głośniejszy niż SamolotJeśli oczekujesz trochę więcej od życia a jednocześnie lubisz prostotę i szaleństwo -to musisz sprawdzić co potrafi SoundBoks 2.A w wielkim skrócie -SoundBoks 2
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or
Szansa dla programistów, przedsiębiorstw i każdego, kto ma pomysł na znakomitą aplikacjęKonkurs globalny i kilka konkursów regionalnychPierwsza nagroda to 25 000 EUR, druga 10 000 EUR, a trzecia 5000 EURKonkurs Ericsson A
Innova Method nowym sposobem firmy Ericsson na uwolnienie pomysłów pracowników. Inspiration+Ideation+Action (Inspiracja+Myśl+Działanie) to pryncypia przyświetlające nowej grupie pracowników Ericssona pracując
Branża telekomunikacyjna przechodzi proces głębokiej transformacji. Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych innowacyjnych i spersonalizowanych produktów oraz elastycznych i prostych w obsłudze systemów płatności. Z