Ericsson odnowia i rozszerza kontrakt Managed Services z NetiąCzteroletnia umowa Managed Services dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług190 pracowników Netii zostan
Każde podwojenie szybkości komunikacji szerokopasmowej zwiększa PKB o 0,3%Badanie przeprowadzone przez firmy Ericsson i Arthur D. Little oraz Chalmers University of Technology potwierdza, że wzrost szybkości komunikacji szerok
Dostęp do szerokopasmowego Internetu umożliwi naukę większej liczbie ludziKomunikacja szerokopasmowa pozwala stosować nowe metody nauczania i uczenia sięKluczowe znaczenie ma współpraca obejmująca sektory publiczny
Badania przeprowadzone w 16 miastach Indii opisują ?cyfrowe życie? dzieci w wieku 9-11 lat oraz młodszych (12-15 lat) i starszych nastolatków (16-18 lat), należących do tzw. Generacji Z.Ponad 30 milionów spośród 69 milio
myPhone – spółka z grupy kapitałowej TelForceOne, producent telefonów komórkowych, posiadający 6% udziału w rynku open market, będzie sprzedawał w 2012 kolejne telefony do sieci Biedronka.Umowa na dost
Najwyżej oprocentowany kredyt w historii. Schneider Electric wzywa do refleksji nad naszym długiem wobec Ziemi• Na każdy rok życia ludzkości na Ziemi przypada określona ilość odnawialnych zasobów naturalnych. Dzień Długu
Podczas tegorocznej edycji kongresu Netii ?Biznes to Rozmowy? gośćmi specjalnymi będą przedstawiciele firm Microsoft, Ericsson i F-Secure. Opowiedzą m.in. o swoich doświadczeniach zawodowych w międzynarodowych firmach z perspekt
Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maileKraków, 12 grudnia 2018 r. – Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu
Znani są już zwycięzcy konkursu na nowe reklamy Telewizji Osobistej Netii. W odpowiedzi na oczekiwania internautów, rozpoczęło się także głosowanie publiczności. Nagrodą główną dla twórcy najpopularniej
Lider branży transportu morskiego wyposaży całą swoją flotę w komunikację mobilnąKorzyści: sprawniejsza interakcja ze statkami, prewencyjne rozwiązywanie problemów i szybkie informowanie klientówW ciągu najb