Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan
Ericsson we współpracy z super-didżejem i producentem muzycznym Aviciim stworzy pierwszy na świecie przebój metodą crowdsourcingu, wykorzystując nagrania, które od 9 stycznia mogą przysyłać faniStudium przypadku wykazało,
Ericsson będzie głównym integratorem systemu Global Video Platform firmy Telefónica DigitalWdroży swoje systemy wspomagające eksploatację i działalność biznesową (OSS i BSS)Zapewni usługi zarządzane i obsługę całej g
Badania przeprowadzone w 16 miastach Indii opisują ?cyfrowe życie? dzieci w wieku 9-11 lat oraz młodszych (12-15 lat) i starszych nastolatków (16-18 lat), należących do tzw. Generacji Z.Ponad 30 milionów spośród 69 milio
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
Przyspiesza zwrot z inwestycji operatora dzięki ujednoliconej technologii buforowaniaZmniejsza koszty operacyjne dzięki integracji technologii buforowania Akamai, początkowo w bramach routingu stacjonarnego i mobilnego SSR 8000, a
Netia, wspólnie z Fon – organizatorem największej na świecie społeczności Wi-Fi – udostępniła swoim klientom bezpłatny dostęp do międzynarodowej sieci hotspotów. Użytkownikami sieci Fon mogą by
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął dziś decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych. Oznacza to, że do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP.