Skip to content
sobota, 1 listopada, 2025
Latest:
  • Firmy powinny zawsze spodziewać się cyberataku – jak przygotować się na zagrożenia?
  • GUS o e-handlu we wrześniu – eksperci komentują
  • Matrix Audio – Druga generacja streamerów audio
  • Elektromobilność jedyną drogą? Czas to przemyśleć
  • IFA 2022: Samsung stawia na życie w duchu smart oraz zrównoważoną przyszłość
Altruizm w czasach COVID-19 – Lęk przed technologią zniechęca również do pomagania poza internetem – wyniki badania

Telegrafia

Aktualności i wiadomości prasowe: technologia, urządzenia, przemysł, przemysł energetyczny

  • telegrafia.pl
  • Audio
  • Bezpieczeństwo
  • Elektronika
  • Sieci
  • Technologia
  • Telekomunikacja
  • Wiadomości branżowe

lęk o dziecko

Altruizm w czasach COVID-19 – Lęk przed technologią zniechęca również do pomagania poza internetem – wyniki badania COVID-19 OPI PIB

Altruizm w czasach COVID-19 – Lęk przed technologią zniechęca również do pomagania poza internetem – wyniki badania

26 maja, 202127 maja, 2021 telegrafia.pl
  • Zwycięzca regat Volvo Ocean Race pierwszym laureatem nagrody Ericsson Trophy
  • Firmowa poczta nie może się ograniczać do e-maila. Oto nowoczesna platforma biurowa AZ.pl dla współczesnych MŚP
  • Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handel
  • Samsung prezentuje nowe monitory i systemy wizualizacji na targach CES 2015
  • Nowe badanie, określające wpływ szybkości komunikacji szerokopasmowej na PKB
Ciekawe artykuły

Netia przyjazna dla użytkowników smartfonów

Netia – jako pierwszy duży operator telekomunikacyjny w Polsce – uruchomiła stronę internetową w wersji dla urządzeń mobilnych (telefonów komórkowych i smartfonów), które stanowią coraz wi

Ericsson i ZTE rozwiązują problemy z licencjami patentowymi

Ericsson i ZTE rozwiązują problemy z licencjami patentowymiObie strony wycofują wszystkie powództwa sądoweZTE podpisuje umowę w sprawie opłat licencyjnych dotyczących pewnych patentów firmy EricssonW kwietniu

Podsumowanie roku w ochronie danych osobowych

Podsumowanie roku w ochronie danych osobowych
Warszawa, 28 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Rok 2017 możemy uznać jako przełomowy w zakresie przygotowań do wdrożenia europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Ustawodawca przedstawił projekt regulacj

Komentarz TP do decyzji Prezesa UKE w sprawie wysokości dopłaty do deficytu kosztu netto usługi powszechnej za 2010 rok

TP analizuje decyzję Prezesa UKE w sprawie wysokości dopłaty do deficytu kosztu netto usługi powszechnej za 2010 rok. Od wyniku analizy uzależniamy podjęcie kroków odwoławczych.10 stycznia b.r. Prezes UKE wydała decyzj�

Grupa TP kupiła akcje Telefonów Podlaskich

TP Invest, spółka z Grupy TP, kupiła za 12,0 mln złotych pakiet 34 proc. akcji operatora lokalnego Telefony Podlaskie. W efekcie transakcji TP Invest została właścicielem 89 proc. akcji spółki.Na aukcji zorganizo

TP sprzedała spółkę PayTel

Telekomunikacja Polska sprzedała firmę PayTel S.A., kwota transakcji wyniosła 5,7 mln zł. Nabywcą jest Comp S.A.PayTel jest spółką świadczącą specjalistyczne usługi na rynku płatności elektronicznych: obsługi pła

Dokumenty w telefonie – czy to bezpieczne?

Dokumenty w telefonie – czy to bezpieczne?
Warszawa, 19 marca 2018 r.Informacja prasowa Smartfony i tablety otwierają przed nami wiele nowych możliwości, ale jednocześnie przysparzając wiele obaw o bezpieczeństwo znajdujących się na nich plikach. W naszych telefonach

Rozmiar wyświetlacza nie ma znaczenia. 67 proc. osób ogląda telewizję na urządzeniach mobilnych

67 proc. osób (spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach) ogląda materiały wideo na ekranach tabletów, smartfonów i laptopówRośnie popularność usług VOD (wideo na żądanie). Korzysta z nich już ponad 60 proc. osó

Netia po raz czwarty w składzie indeksu spółek odpowiedzialnych – RESPECT Index

24 stycznia 2013 r. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych ? RESPECT Index. Nowy skład indeksu będzie obowiązywał od 1 lutego przez rok.W obecnej, VI edycji, znalazło

Ericsson ConsumerLab odkrywa, czego naprawdę oczekują klienci od operatorów

W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne
listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
https://www telegrafia pl/b/ewakuacja-mienia-systemem-brygadowym-polega-na/, https://www telegrafia pl/b/mikrofony-1d-kolory/, https://www telegrafia pl/auralic-sirius-g2-1-optymalizacja-odsluchu-na-powaznie/, https://www telegrafia pl/b/audioengine-a5-recenzja/, Słuchawki 4000 Ohm, витольд Томашевский, garmin praca wrocław, sieć 5G 2021 opinie, Słuchawki dla niesłyszących, garmin fabryka wrocław kontakt
    Kurs językowy norweski Tłumaczenia norweski Kurs językowy i szkolenia, Tłumacz norweski
ustawa o ochronie danych osobowych komentarz 2017, schody winylowe, https://www telegrafia pl/b/ewakuacja-mienia-systemem-brygadowym-polega-na/, dane wrazliwe 2017, questyle cma twelve, routery 6G przenosny, samsung gear, ze smartfona przez fritzbox, dekoder telegrafii, aplikacja grupon
Tagi
dlaEricssonfirmyjakjestktnbspoacuteorazponadprzezrokusiecitaktechnologiitymugiurzwwwza
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.