Firma Sony Ericsson stanie się podmiotem zależnym w pełni kontrolowanym przez Sony i zostanie zintegrowana z jego szeroką gamą produktów elektronicznych powszechnego użytku z dostępem do sieciTransakcja zapewni r&oacu
Informacja prasowa22 maja 2018AURALIC seria G1 – najnowsza technologia Auralic – teraz za mniejWystawa Hi-End w Monachium – maj 2018 – produkty, takie jak oryginalny streamer bezprzewodowy i bridge ARIES oraz DAC VEGA po
Netia przedstawiła swoją wizję telewizji oraz stworzoną zgodnie z tą koncepcją ofertę. Telewizja w Netii to dużo więcej niż Netia Player – nowoczesny dekoder telewizji cyfrowej oraz dostęp do bogatych treści na życze
• Börje Ekholm, prezes i dyrektor generalny Ericsson: setny kontrakt 5G jest kamieniem milowym, który odzwierciedla zaangażowanie firmy Ericsson na rynku komunikacyjnym na całym świecie• W ramach stu podpisanych kontraktów,
Najważniejszej wyniki w IV kwartaleSprzedaż wzrosła o 5% w porównaniu z rokiem ubiegłym i o 23% z kwartału na kwartał. Wyniki w segmencie rozwiązań sieciowych wzrosły o 6% w porównaniu z rokiem ubiegłym, a wzrost ten by�
Dostęp do szerokopasmowego Internetu umożliwi naukę większej liczbie ludziKomunikacja szerokopasmowa pozwala stosować nowe metody nauczania i uczenia sięKluczowe znaczenie ma współpraca obejmująca sektory publiczny
Niedobór wykwalifikowanej kadry, brak jednolitej strategii bezpieczeństwa, ograniczony czas i zasoby – to zagadnienia z jakimi zmierzyć muszą się dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji (CISO). Co trzeci z nich skarży się te
Japoński operator SOFTBANK MOBILE wybiera firmę Ericsson do budowy radiowej sieci dostępowej LTE, która będzie obsługiwać największe miasta Japonii, zamieszkałe przez ponad połowę ludności krajuEricsson zmodernizuje
Certyfikat Top Employers dla firm spełniających najwyższe standardy zarządzania zasobami ludzkimi przyznano po raz trzeci. Trzeci raz z rzędu w gronie wyróżnionych pracodawców znalazła się również Netia. Firma uzyskała naj
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K