Warszawa, 17 listopada 2017 r.Informacja prasowa Uwagi dotyczące ustawy o jawności życia publicznego23 października 2017 r. został opublikowany projekt ustawy o jawności życia publicznego. Miał on zwiększyć transparentno� 
     Netia, operator, który z sukcesem wykorzystał możliwości, związane z uwolnieniem rynku telekomunikacyjnego i RWE Polska, firma energetyczna, należąca do jednego z największych koncernów energetycznych w Europie, rozpoczynaj� 
     Netia uruchomiła sklep internetowy eMarket (netia.emarket.pl), w którym klienci mogą zakupić szeroką gamę urządzeń elektronicznych, w tym akcesoria, tj. drukarki czy anteny TV, pozwalające na pełniejsze wykorzystanie mo 
      Czwarty kwartałTrzeci kwartałCały rokSEK mld.20111)20102)Zmiana20111)Zmiana20111)20102)ZmianaSprzedaż netto63.762.81%55.515%226.9203.312%Marża brutt 
      Informacja prasowa24 maja 2017Auralic – Nowe rozwiązanie HTML5– dostęp z poziomu Androida i WindowsaAURALIC Limited przygotował dla klientów innych platform systemowych niż Apple IOS, możliwość korzystania ze swoich 
      Informacja prasowa,Warszawa, 19. marca 2018 r.Stylowa doskonałość – skórzane akcesoria do aparatów ekskluzywnej marki Gariz dostępne już w PolsceTradycje najlepszego rzemiosła zaklęte w znakomitej jakości akcesoriach do 
     Japoński operator SOFTBANK MOBILE wybiera firmę Ericsson do budowy radiowej sieci dostępowej LTE, która będzie obsługiwać największe miasta Japonii, zamieszkałe przez ponad połowę ludności krajuEricsson zmodernizuje 
     Orange jest opiekunem Karty Różnorodności w Polsce. Karta Różnorodności (ang. Diversity Charter) to międzynarodowa inicjatywa, bedąca pisemnym zobowiązaniem organizacji do wdrażania zasad zarządzania r&oacut 
     Mobilny internet i oparte na nim usługi to najdynamiczniej rozwijająca się część branży telekomunikacyjnej. Stawia to przed operatorami nowe, niezwykle ważne wyzwanie, jakim jest  przygotowania sieci do obsługi bardzo szybko 
     Ericsson wchodzi na rynek rozwiązań dla centrów przetwarzania danych ? umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie swoim klientom instytucjonalnym usług opartych na przetwarzaniu w chmurze (cloud)Operatorzy uzyskują moż