INFORMACJA PRASOWA16 marca 2018SMSL to już marka znana na naszym rynku, głównie z urządzeń audio o minimalistycznym wyglądzie, dobrym wykonaniu i bardzo dobrym brzmieniu – szczególnie gdy pod uwagę weźmiemy jeszcze ost 
     Telekomunikacja Polska podpisała dziś umowę z Zarządem województwa pomorskiego na budowę infrastruktury zapewniającej mieszkańcom Pomorza dostęp do szerokopasmowego Internetu. Dzięki wykorzystaniu środków z Unii 
      Informacja Prasowa10 lutego 2021ALO Audio PILOT – Niesamowity kawałek kabelka z MQAAmerykański producent ALO Audio przyzwyczaił nas do tego, że swoją ofertę kieruje do klientów oczekujących dużych wrażeń i solidnej jak 
     Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za II kwartał i I półrocze 2012 roku. Skorygowany zysk EBITDA osiągnął rekordowy poziom 156,2 mln zł (wzrost o 17 proc. w porównaniu do I kw. 2012), a zysk netto wyni&oacu 
      GARMIN OTWIERA NOWOCZESNĄ FABRYKĘ POD WROCŁAWIEMW nowym zakładzie wytwarzane będą samochodowe urządzenia informacyjno-rozrywkowe oraz inne produkty z przeznaczeniem na rynek europejski.Garmin International Inc., część Garmi 
      7 maja 2018 r.Mechaniczna klawiatura gamingowa z przełącznikami Cherry MX RGB, personalizowaną i podświetlaną plakietką oraz dedykowanymi klawiszami do sterowania mediami podczas rozgrywkiNAJWAŻNIEJSZE CECHY• Mechaniczne pr 
      Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w 
     8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Telesklep NETIA? – promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego s 
     Jednym z prelegentów podczas tegorocznej edycji kongresu ?Biznes to Rozmowy?, będzie Dr John J. Scherer, specjalista uznawany na arenie międzynarodowej za pioniera w swojej dziedzinie, zajmujący się szeroko pojętym przywództwem 
     Badania przeprowadzone w 16 miastach Indii opisują ?cyfrowe życie? dzieci w wieku 9-11 lat oraz młodszych (12-15 lat) i starszych nastolatków (16-18 lat), należących do tzw. Generacji Z.Ponad 30 milionów spośród 69 milio