Relacja nastolatków rozpoczyna się wraz ze zmianą statusu na FacebookuTelefoniczne wiadomości tekstowe są przydatne, ale nic nie zastąpi bezpośredniego spotkaniaTelefon jest narzędziem ułatwiającym relacje towarzyski
Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP otrzymał wyróżnienie w konkursie Raporty Społeczne 2011 organizowanym przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers. Raport doceniono przede wszys
Ericsson zamierza przejąć dział usług telekomunikacyjnych i medialnych firmy Devoteam, aby umocnić swoją pozycję w dziedzinie usług doradztwa i integracji systemówZespół firmy Ericsson powiększy się o 400 wykwalifikowan
Od 20 lipca w Netia Playerze dost?pna jest rozbudowana prognoza pogody TVN Meteo. To kolejna us?uga, która wzbogaci?a ofert? Telewizji Osobistej Netii. Uruchamiaj?c aplikacj? (wid?et) TVN Meteo w Netia Playerze, klienci znajd? szczeg
Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd
Każda firma, która zamówi kompleksowy pakiet telekomunikacyjny Netia Business Office (BO), dla każdego użytkownika usługi otrzyma bezpłatnie narzędzia z najnowszej oferty komunikacji zintegrowanej Netii – Unif
Telekomunikacja Polska uzyskała najwyższe oceny wśród 32 organizacji wyróżnionych certyfikatem „Top Employers Polska 2012”, przyznawanym za szczególne osiągnięcia w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Branża telekomunikacyjna spodziewa się pierwszych komercyjnych zastosowań sieci 5G w latach 2020-2021 – wynika z raportu „Operatorzy dzielą się nadziejami i obawami branży: od kosztów energii po transformację związaną z p
Prawdziwy koszt „darmowych” usług online Kraków, 24 lipca 2019 r. – 54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych . Jednak przejęcie profilu to niejedy
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or