INFORMACJA PRASOWA16 kwietnia 2018Fiio Q5 to z pewnością topowy model DACa od chińskiej marki FiiO.Oferuje przetwarzanie gęstych plików DSD, połączenie bluetooth oraz kompatybilność z wymiennymi modułami od FiiO, co daje j
Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
Ericsson zmodernizuje sieci 2G i 3G oraz dostarczy infrastrukturę LTE operatorom z Grupy Telekom Austria w Austrii (A1) i Chorwacji (Vipnet)Użytkownicy zyskają usługi LTE oraz lepszą mobilną komunikację szerokopasmowąDzięk
Rosnące upowszechnienie smartfonów powoduje nowe wymagania dotyczące jakości sieci i obsługi użytkownikówRozwiązanie Smartphone Network Optimization firmy Ericsson ułatwia operatorom sprostanie tym wyzwaniomOfer
Informacja prasowa21/05/2019Swisscom i Telecom Italia w gronie pierwszych klientów Grape Up z branży telekomunikacyjnejGrape Up planuje rozwój dzięki cyfrowej transformacji w telekomunikacjiWdrażanie sieci 5G, automaty
Branża telekomunikacyjna przechodzi proces głębokiej transformacji. Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych innowacyjnych i spersonalizowanych produktów oraz elastycznych i prostych w obsłudze systemów płatności. Z
Data 25 stycznia 2021Epidemia przyspieszyła cyfryzację, a z nią rozwój OZEGDAŃSK – Aż trzy na cztery firmy z branży technologicznej, medialnej, finansowej i telekomunikacyjnej przyspieszyło cyfryzację wskutek epidem
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Hawe, Alcatel-Lucent i TP Teltech zamierzają wspólnie uczestniczyć w realizacji Projektu Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej. W tym celu podpisały umowę o utworzeniu spółki. Projekt Sieci Szerokopasmowej Polski
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K