Wzrost sprzeda?y o 1% rdr i dobre wyniki kwartalne: wzrost o 9% kdkMniejsza sprzeda? dzia?u sieci w porównaniu z poprzednim rokiem z powodu spodziewanego spadku sprzeda?y wyposa?enia CDMA oraz s?abszej sprzeda?y w Chinach i Ro
Oliver Kanzi objął funkcję prezesa firmy Ericsson w Polsce. Zastąpił na stanowisku dotychczasowego szefa firmy ? Staffana Henrikssona, który zarządzał spółką od 2009 roku.Nowy prezes firmy Ericsson w Polsce ukończył busin
Ericsson ConsumerLab publikuje raport „Rozsądny mobilny dostęp szerokopasmowy” (Smarter Mobile Broadband), z którego wynika, że mądre zarządzanie mobilnym Internetem i naliczanie opłat może znacznie pop
24 stycznia 2013 r. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych ? RESPECT Index. Nowy skład indeksu będzie obowiązywał od 1 lutego przez rok.W obecnej, VI edycji, znalazło
INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawk
Najnowsze opracowanie Networked Society City Index firm Ericsson i Arthur D. Little zawiera listę rankingową miast pod względem wykorzystania teleinformatyki dla dobra mieszkańcówTrzy pierwsze miasta na liście, Seul, Sing
Badanie przeprowadzone przez Ericsson ConsumerLab objęło mieszkańców 13 wielkich miast reprezentujących 100 milionów ludziOkoło 40% ludzi zamieszkałych w miastach używa smartfonów i wykorzystuje informacje mobilne do rozwi�
Najczęściej z tetheringu korzystają posiadacze iPhone?ów i urządzeń z systemem AndroidKonsumenci korzystający z tetheringu mają nawet do 20 razy większe zużycie danych, niż osoby niekorzystające z tej funkcjiNajczęście
Sprzedaż spadła o 2% w ujęciu rocznym i o 1% w ujęciu kwartalnym.Przychody ze sprzedaży produktów sieciowych spadły rok do roku z uwagi na słabsze wyniki sprzedaży w niektórych regionach Europy, a także w Chinach, Korei o
Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd