Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie? Komentarz Jana Kamoji-Czapińskiego, Dyrektora w dziale Business Consulting, Strategic Advisory CEE, ColliersWARSZAWA, 31 sierpnia 2022 r. – Relatywnie
Rok 2012 obfitował w liczne nagrody i wyróżnienia przyznane Netii, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach. Firma zdobyła zaszczytne trofea m.in. za swoje nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Triumfatorem nag
Dostęp do szerokopasmowego Internetu umożliwi naukę większej liczbie ludziKomunikacja szerokopasmowa pozwala stosować nowe metody nauczania i uczenia sięKluczowe znaczenie ma współpraca obejmująca sektory publiczny
Dwukrotny wzrost w 12 miesięcy, od II kw. 2010 do II kw. 2011Wśród aktywnych użytkowników zaawansowanych telefonów tygodniowa wielkość ruchu jest podobna niezależnie od używanego systemu operacyjnegoW
Warszawa, sierpień 2022Informacja prasowaCzy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?Postępujące w ostatnich latach zmiany klimatu obligują decydentów do pod
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia
Nowa Grupa Netia zaprezentowała wyniki finansowe pierwszego kwartału 2012 roku. Grupa osiągnęła 544,3 mln zł przychodów i 133 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Liczba świadczonych usług (RGU) wzrosła o ok. 4 tys., do
Czwarty kwartałTrzeci kwartałCały rokSEK mld.20111)20102)Zmiana20111)Zmiana20111)20102)ZmianaSprzedaż netto63.762.81%55.515%226.9203.312%Marża brutt
Warszawa, 17 stycznia 2018 r.Komentarz eksperta odnośnie zmian przepisów o ochronie danych osobowychMaciej Kaczmarski, Prezes zarządu, ODO 24.15 stycznia 2018 r. w Sejmie odbyła się konferencja dotycząca projektu ustawy o ochr
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj