Wynalazca technologii Bluetooth, dr Jaap Haartsen, który pracował swego czasu w firmie Ericsson, otrzymał nominację Europejskiego Urzędu Patentowego do nagrody „Wynalazca Roku”Bluetooth to przełomowe zł�
Blisko 850 tys. zł ofiarowali w tym roku klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Oprócz tego prawie 424 tys. zł udało się pozyskać z licytacj
62 procent widzów korzysta z mediów społecznościowych w trakcie oglądania telewizji ? wzrost o 18 punktów procentowych w ciągu jednego roku 67 procent wykorzystuje do oglądania telewizji tablety, smartfony lub laptopy 60 p
W ofercie Netii pojawiła się nowa usługa dla klientów biznesowych – Netia Secure Server. To kompleksowa usługa ochrony serwerów plików i poczty elektronicznej, zapewniająca w pełni bezpieczne i komfortowe funkcjonowanie
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Nowa Netia ma atrakcyjną propozycję dla wszystkich ceniących rozrywkę na najwyższym poziomie. Od 6 grudnia oferta telewizyjna Netii powiększy się o wyjątkowy pakiet kilkunastu kanałów HD, pod nazwą Premium+, produkowanych pr
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
Dziś odpowiedzialność społeczno-ekologiczna liczy się w biznesie jak nigdy wcześniej. Międzynarodowe koncerny prześcigają się w deklaracjach dotyczących zrównoważonych sposobów pozyskiwania dóbr, procesów produkcji czy
23. edycja wystawy Audio Video Show, która odbędzie się w dniach 8-10 listopada, jest świetną okazją dla zwiedzających, by zobaczyć i usłyszeć wyśmienite urządzenia. Na tej największej ekspozycji sprzętu audio i video we
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan