Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha 
     Ericsson odnawia i rozszerza kontrakt z Netią. Czteroletnia umowa dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług. 190 pracowników Netii zostanie przejętych przez firmę Ericsson.  
     Materiały AP ogląda codziennie ponad połowa ludności świataEricsson oferuje elastyczne, przyszłościowe rozwiązania do pierwszego w historii globalnego serwisu informacyjnego w pełnym HDRozwiązania firmy Ericsson do kompres 
     Ericsson ma portfel patentów obejmujący 27 000 pozycji o dużym znaczeniu w branży. Każda firma korzystająca z komunikacji komórkowej musi uzyskać na nie licencje.Zgodnie z zapowiedzią przedstawioną w Dniu R 
      Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne, 
     Netia rozbudowała o kolejne 500 m2 swoje centrum kolokacyjne w Warszawie. Jeszcze bardziej znaczące zwiększenie potencjału Netii na rynku Data Center nastąpiło na skutek powstania Data Center Alliance (DCA). W ramach DCA Netia ws 
     Orange sport jest już w ofercie ponad 50 sieci kablowych. Liczba widzów mogących oglądać ten kanał wzrosła dzięki temu o ponad 430 tysięcy. Orange sport mogą już oglądać klienci zarówno największych sie 
     Rosnące upowszechnienie smartfonów powoduje nowe wymagania dotyczące jakości sieci i obsługi użytkownikówRozwiązanie Smartphone Network Optimization firmy Ericsson ułatwia operatorom sprostanie tym wyzwaniomOfer 
     Nowa identyfikacja wizualna Netii zdobyła kolejne nagrody – tym razem w międzynarodowym konkursie European Design Awards. Nowe logo firmy otrzymało srebrną nagrodę, a całość identyfikacji wizualnej zdobyła brąz. W sobo 
     62 procent widzów korzysta z mediów społecznościowych w trakcie oglądania telewizji ? wzrost o 18 punktów procentowych w ciągu jednego roku 67 procent wykorzystuje do oglądania telewizji tablety, smartfony lub laptopy 60 p