Ericsson to szwedzka firma, która najbardziej przejrzyście przedstawia problem ryzyka, uważa Ernst & YoungWażnymi kryteriami wyboru laureata są między innymi dostępność, właściwe metody pracy i wyraźne powiązanie ze
Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
Telekomunikacja Polska nawiązała współpracę z firmą Crossbeam w zakresie ochrony przed atakami na infrastrukturę sieciową TP oraz jej klientów. Umowa umożliwi w przyszłości tworzenie usług bezpieczeństwa
Każda firma, która zamówi kompleksowy pakiet telekomunikacyjny Netia Business Office (BO), dla każdego użytkownika usługi otrzyma bezpłatnie narzędzia z najnowszej oferty komunikacji zintegrowanej Netii – Unif
Wraz ze sfinalizowaniem transakcji nabycia przez Netię Telefonii Dialog oraz Crowley Data Poland, ruszyły prace nad budową silniejszej Nowej Netii. Celem strategicznym tworzącej się Grupy jest osiągnięcie w rentowny spos&o
Sektor ICT odpowiada za 1,4% światowej emisji dwutlenku węgla, ale ma możliwość 15% redukcji w innych sektorach, takich jak energetyka, przemysł czy transport. Jeśli sieć 5G zostanie wdrożona w taki sam sposób, jak poprzednie
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Blisko 850 tys. zł ofiarowali w tym roku klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Oprócz tego prawie 424 tys. zł udało się pozyskać z licytacj
INFORMACJA PRASOWA16 kwietnia 2018Fiio Q5 to z pewnością topowy model DACa od chińskiej marki FiiO.Oferuje przetwarzanie gęstych plików DSD, połączenie bluetooth oraz kompatybilność z wymiennymi modułami od FiiO, co daje j
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.