Tańszy internet dla użytkowników zadowalających się wolniejszym dostępem, ekonomiczne plany telefoniczne – w tym zupełnie nowa oferta stacjonarno-komórkowa, a przede wszystkim jeszcze bardziej atrakcyjne ceny pakietów 3p
Spółka TelForceOne – największy polski producent, importer oraz dystrybutor oraz akcesoriów i urządzeń mobilnych, zawarł kontrakt z kolejną dużą siecią sklepów wielkopowierzchniowych – si
Firma Ericsson znalazła się na pierwszym miejscu w obszarze rozliczeń w czasie rzeczywistym w opracowanym przez przedsiębiorstwo Analysys Mason dorocznym raporcie dotyczącym udziału w rynku systemów do zarządzania przychodami
Już 20 godzin tygodniowo spędzamy, korzystając z internetuZnaczną część tego czasu poświęcamy serwisom społecznosciowymMniej czasu poświęcamy tradycyjnej telewizji, ale rośnie popularność telewizji onlineW ciągu os
Maciej Witucki, Prezes Grupy TP został wyróżniony Platynową Anteną Świata Telekomunikacji. Tytuł Menedżera Roku zdobył Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych. Ponadto Telekomunikacja Polska otrzymała Złote
Od 22 sierpnia, do pakietu aplikacji dostępnych na Netia Playerze dołączył serwis muzyczny tuba.FM. Dzięki niemu, użytkownicy mają dostęp do kilkudziesięciu tysięcy internetowych stacji radiowych ? tych znanych z eteru oraz t
TP ze zdziwieniem przyjmuje informację o złożeniu przez DPTG wniosku do Trybunału Arbitrażowego o dodatkowe 280 mln koron duńskich. Zdaniem strony duńskiej miałaby to być rekompensata za nie zapłacenie przez TP kwoty przyznan
Operatorom telekomunikacyjnym rośnie konkurencja ze strony innych firm technologicznych. Odpowiedzią są dedykowane im systemy IT z obszaru zarządzania i wsparcia biznesu, czyli OSS/BSS. Po niedawnym przejęciu Telecordii oraz ka
Wiedeński Sąd Gospodarczy, orzekając jako sąd I instancji, nie uchylił wyroku częściowego arbitrów z dnia 24 sierpnia 2010 roku w sporze TP i DPTG. Decyzja sądu nie jest prawomocna. Od wydanego dziś orzeczenia, TP przys
Branża telekomunikacyjna przechodzi proces głębokiej transformacji. Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych innowacyjnych i spersonalizowanych produktów oraz elastycznych i prostych w obsłudze systemów płatności. Z