System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii ?Design?. To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Neti
Blisko dwie trzecie użytkowników komórek w Polsce jest od początku w tej samej sieciTych, którzy zmienili jednak usługodawcę, przekonały niższe ceny, a także potrzeba lepszej jakości usług i szerszego za
Nowe usługi dostępne w rozszerzonej ofercie Ericsson M-commerce ułatwią wprowadzenie usług handlu elektronicznego z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (M-commerce) nowej generacjiRozwiązania Ericsson M-commerce ułatwią opera
Informacja prasowa10/06/2019Linuxpl.com zbadał polski rynek e-commerce, a potem stworzył hosting dedykowany dla PrestaShop PrestaShop i WooCommerce dominują w polskim e-commercePrestaShop jest najpopularniej
Telekomunikacja Polska podpisała dziś umowę z Zarządem województwa pomorskiego na budowę infrastruktury zapewniającej mieszkańcom Pomorza dostęp do szerokopasmowego Internetu. Dzięki wykorzystaniu środków z Unii
Telekomunikacja Polska wprowadza nową usługę dla firm - Zarządzany UTM ( Unified Threat Management – Zintegrowane Zarządzanie Zagrożeniami), która zwiększy bezpieczeństwo korzystania z Internetu. W ramach usługi
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Kompresja MPEG-4 AVC o wysokiej sprawności umożliwi NBC przesyłanie bogatych materiałów z Olimpiady w Londynie (27 lipca – 12 sierpnia 2012 r.)Ericsson zapewni spółce NBC Olympics (należącej do NBC Sports Gr
Już 20 godzin tygodniowo spędzamy, korzystając z internetuZnaczną część tego czasu poświęcamy serwisom społecznosciowymMniej czasu poświęcamy tradycyjnej telewizji, ale rośnie popularność telewizji onlineW ciągu os
62 procent widzów korzysta z mediów społecznościowych w trakcie oglądania telewizji ? wzrost o 18 punktów procentowych w ciągu jednego roku 67 procent wykorzystuje do oglądania telewizji tablety, smartfony lub laptopy 60 p