Netia ogłosiła wyniki finansowe za III kw. i okres dziewięciu miesięcy, zakończony 30 września 2012 roku. Przede wszystkim z powodu mniejszej liczby niskomarżowych usług głosowych i dostępu do internetu, Spółka odnotowała
Ericsson zmodernizuje sieci 2G i 3G oraz dostarczy infrastrukturę LTE operatorom z Grupy Telekom Austria w Austrii (A1) i Chorwacji (Vipnet)Użytkownicy zyskają usługi LTE oraz lepszą mobilną komunikację szerokopasmowąDzięk
INFORMACJA PRASOWA – 02 luty 2021Kinera & Queen of Audio Słuchawki z Myślą o TobieKinera oraz Queen of Audio – to siostrzane firmy stworzone odpowiednio w 2010 i 2019 roku, któr
Sony wprowadza nowe projektory do kina domowego łączące natywną rozdzielczość 4K z zaawansowanymi procesorami i ulepszeniami w obrazie HDRModele VPL-VW590, VPL-VW790 i VPL-GTZ380 wzbogacą ofertę projektorów Sony do kina domow
TP Invest, spółka z Grupy TP, kupiła za 12,0 mln złotych pakiet 34 proc. akcji operatora lokalnego Telefony Podlaskie. W efekcie transakcji TP Invest została właścicielem 89 proc. akcji spółki.Na aukcji zorganizo
SoundBoks 2 -Nowy Wymiar Głośnika -Głośniejszy niż SamolotJeśli oczekujesz trochę więcej od życia a jednocześnie lubisz prostotę i szaleństwo -to musisz sprawdzić co potrafi SoundBoks 2.A w wielkim skrócie -SoundBoks 2
Netia wprowadziła nowy pakiet usług „Internet i Telefon w stałej cenie dla Firm”. Oferta skierowana do małych firm to m.in. jeden z najtańszych na rynku dostępów do internetu (w pakiecie już za 29,90 zł netto
Digitalizacja po Polsku – jak wypadamyna tle Europy?Warszawa, 13 czerwca 2018 – W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI ) Polska zajęła 24. miejsce wś
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.