Usługa SMS obchodzi 20 rocznicę powstania. Pierwsza wiadomość tekstowa została wysłana 3 grudnia 1992 roku w Wielkiej Brytanii. Ericsson był jednym z kluczowych współautorów tego standardu. Systemy naliczania opłat prepaid (
Szerokopasmowe mobilne łącze internetowe w biznesie to dziś nie opcja, lecz konieczność. Ponad 90 proc. badanych przez Ericssona odpowiada, że zawsze i wszędzie musi mieć dostęp do sieci w celach służbowych.Model pracy od
Warszawa, 8 marca 2018 r. – Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, był jednym z głównych partnerów merytorycznych 10. Forum Gospodarczego TIME, które trwało 5-6 marca w Warszawie.
Oferta Nowej Netii została wzbogacona o ekonomiczny dostęp do internetu do 1 Mb/s, który na bazie sieci własnej kosztuje zaledwie 29,90 zł miesięcznie. W takiej samej cenie oferowany będzie również pakiet kanał&oa
Warszawa, 15 lutego 2018 r. — Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, ogłasza 8. edycję globalnego konkursu dla studentów „Go Green in the City”. Celem tej inicjatywy jest wyróż
Ericsson powiększa swoje globalne centrum usługowe w Chinach o nowy oddział w Xi?an, który obejmuje pierwsze globalne centrum sterowania sieciami w Azji Wschodniej oraz nowe centrum usług standardowych Nowy oddział zaspokaja z
Warszawa, 29 marca 2018 r.Informacja prasowa Nowe unijne przepisy dotyczą każdego podmiotu działającego na terenie UE, począwszy od jednoosobowych działalności gospodarczych po duże międzynarodowe firmy. Zmiany, które wprow
W raporcie jednej z najbardziej renomowanych firm analitycznych, dotyczącym infrastruktur sieciowych opartych na technologii LTE, Ericsson został umieszczony w kwadrancie liderówWyróżnienie to zostało przyznane za kompletnoś�
Telewizja Osobista Netii otrzymała wyróżnienie jako Usługa Roku 2011 w konkursie Złote Anteny Świata Telekomunikacji, towarzyszącemu XII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Podczas XIV Wielkiej Gali Złotyc
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne