Rostelecom rozszerza zakres współpracy z firmą Ericsson, zawierając z nią kontrakt na budowę najnowocześniejszej sieci mobilnej i sieci CDN (Content Delivery Network – sieć serwerów usprawniająca dostarczan
Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? z wystąpieniami gości specjalnych, wśród których znajdzie się m.in. założyciel serwisu Flickr, rozpocznie się już jutro o godzinie 10.00 w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach.
MONOPRICE Monolith THX® AAA™– Najnowsza technologia w przyzwoitej cenie –Monoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz z certyfikatem THX o mocy niemal 4 WattMonoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz słuchawkowy, któ
Budimex, Ericsson, Telefonia Dialog oraz Netia, to sygnatariusze podpisanego 29 listopada 2011 roku Listu Intencyjnego, którego celem jest m.in. wspólny udział w realizacji projektów budowy regionalnych sieci szer
Awangarda mobilnego Internetu - Katarzyna Pąk, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Polsce, EricssonJest ich ponad 4 miliony - to awangarda mobilnego internetu w Polsce. Według badań Ericsson Cons Lab w Polsce część z nich stanow
Wszczęcie postępowania egzekucyjnego przeciwko TP w kolejnym kraju przez spółkę DPTG jest jedynie elementem strategii działań PR prowadzonych przez stronę duńską, a mających na celu wywarcie presji na TP oraz są
Blisko 850 tys. zł ofiarowali w tym roku klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Oprócz tego prawie 424 tys. zł udało się pozyskać z licytacj
Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.