Najważniejszej wyniki w IV kwartaleSprzedaż wzrosła o 5% w porównaniu z rokiem ubiegłym i o 23% z kwartału na kwartał. Wyniki w segmencie rozwiązań sieciowych wzrosły o 6% w porównaniu z rokiem ubiegłym, a wzrost ten by�
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan
Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP otrzymał wyróżnienie w konkursie Raporty Społeczne 2011 organizowanym przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers. Raport doceniono przede wszys
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie war
Informacja prasowa 26 styczeń 2021 Auralic Sirius G2.1 Optymalizacja Odsłuchu na PoważnieSirius G2.1 to specjalistyczne urządzenie audio oparte na procesorach DSP, stylistycznie odpowiadające formie najnowszej lini
„Szatan” szyfruje pliki – uwaga na ransomwareRansomware o nazwie „Satan” pojawił się po raz pierwszy na początku 2017 roku. Od tego czasu jego autorzy stale doskonalą to narzędzie, aby skuteczniej atakować ofiary i mak
Warszawa, 28 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Rok 2017 możemy uznać jako przełomowy w zakresie przygotowań do wdrożenia europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Ustawodawca przedstawił projekt regulacj
Więcej WiFi z meshJak zwiększyć zasięg sieci WiFi? Testuj przez 100 dni w swojej sieci routery i repeater z nową technologią mesh Do końca lipca br. każdy może sprawdzić jak działa nowa technologia mesh, która pozwala zwi
Po przejęciu działu usług nadawczych (Broadcast Services Division) firmy Technicolor Ericsson stanie się czołowym dostawcą Managed Services dla nadawcówEricsson przejmie także największych nadawców jako klient&o
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne