Partnerzy uczestniczący w projekcie badawczym opracowali wielobranżową platformę, która umożliwia kierowcom samochodów elektrycznych kontrolę doładowańCelem prac było ułatwienie obsługi takich samochodów oraz stworzenie
Vertiv rozpoczyna współpracę dystrybucyjną z Ingram Micro w PolsceProducent kontynuuje rozwój sieci dystrybutorów z wartością dodaną, zapewniając rozbudowaną infrastrukturę i silny program wsparcia dla resellerówWarszawa
Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Co Ci serce dyktuje? – promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki fra
67 proc. osób (spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach) ogląda materiały wideo na ekranach tabletów, smartfonów i laptopówRośnie popularność usług VOD (wideo na żądanie). Korzysta z nich już ponad 60 proc. osó
Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2011 rok. W ubiegłym roku spółka (bez uwzględnienia wyników CDP i Grupy Dialog) osiągnęła 1,593 mld zł przychodów (wzrost o 1 proc.) i 403,2 mln zł skorygowa
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Informacja prasowaWspóładministratorzy danych – ułatwienie dla grup przedsiębiorstwUnijne przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) wprowadziły udogodnienia dla grup przedsiębiors
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
myPhone – spółka z grupy kapitałowej TelForceOne, producent telefonów komórkowych, posiadający 6% udziału w rynku open market, będzie sprzedawał w 2012 kolejne telefony do sieci Biedronka.Umowa na dost
Dzięki przejęciu Ericsson zyska największych klientów usług nadawczych, około 900 wysoko wykwalifikowanych specjalistów oraz operacje emisji we Francji, Wielkiej Brytanii i HolandiiEricsson będzie nadal obsł
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K