Branża telekomunikacyjna spodziewa się pierwszych komercyjnych zastosowań sieci 5G w latach 2020-2021 – wynika z raportu „Operatorzy dzielą się nadziejami i obawami branży: od kosztów energii po transformację związaną z p
Netia Player, multimedialne serce domu, został wzbogacony o serwis SPORT.TVP.PL. Dzięki temu, użytkownicy Telewizji Osobistej Netii, mogą oglądać m.in. transmisje na żywo meczów Euro 2012, materiały wideo, przegląd goli, wywi
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
42% osób chce samodzielnie decydować, co i kiedy oglądaćo 67% wzrosła rok do roku liczba osób korzystających z odtwarzaczy multimedialnych (tj. AppleTv, Boxee)Rodzice adaptują technologię Video on Demand (VOD) w identycznym
Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? przeszedł do historii. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem: ?Integracja ? Innowacja ? Inspiracja? i wzięło w niej udział blisko 1200 uczestników a kolejnych kilkaset osób śledził
Od 22 sierpnia, do pakietu aplikacji dostępnych na Netia Playerze dołączył serwis muzyczny tuba.FM. Dzięki niemu, użytkownicy mają dostęp do kilkudziesięciu tysięcy internetowych stacji radiowych ? tych znanych z eteru oraz t
Netia, operator, który z sukcesem wykorzystał możliwości, związane z uwolnieniem rynku telekomunikacyjnego i RWE Polska, firma energetyczna, należąca do jednego z największych koncernów energetycznych w Europie, rozpoczynaj�
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2
M2M Challenge to konkurs, dzięki któremu możesz wygrać 5000 dolarów. Wystarczy przesłać rozwiązanie dotyczące aplikacji M2M w jednej z pięciu kategorii. Zespoły mogą zgłaszać swoje pomysły do 31 grudnia 2012 roku. Erics
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan