Podczas organizowanego przez Vertiv spotkania LinkedIn Live omówiona zostanie sytuacja na globalnym rynku usług kolokacyjnychWarszawa [11.09. 2020] – Vertiv, globalny dostawca krytycznej infrastruktury cyfrowej oraz rozwiąza
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
20 marca 2012 roku rada nadzorcza firmy Netia SA powołała jednomyślnie Mirosława Godlewskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki na kolejną, pięcioletnią kadencję. Prezes Zarządu Netii został powołany po raz
Ericsson zaprezentuje swoje najnowsze osiągnięcia w zakresie technologii LTE i HSPA oraz rozszerzoną ofertę rozwiązań HetNetPrzedstawi nowe usługi: Telco Cloud Builder, Smartphone Network Optimization i Managed Services end-
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
Kompetencje, procesy biznesowe i rozwiązania związane z IT w telekomunikacji, a także OSS/BSS będą kluczowe, by odpowiedzieć na wymagania sieciowego społeczeństwa. Dotychczasowe doświadczenie firmy Ericsson pokazuje, że ko
Netia uruchomiła sklep internetowy eMarket (netia.emarket.pl), w którym klienci mogą zakupić szeroką gamę urządzeń elektronicznych, w tym akcesoria, tj. drukarki czy anteny TV, pozwalające na pełniejsze wykorzystanie mo
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.