INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Innova Method nowym sposobem firmy Ericsson na uwolnienie pomysłów pracowników. Inspiration+Ideation+Action (Inspiracja+Myśl+Działanie) to pryncypia przyświetlające nowej grupie pracowników Ericssona pracując
Rostelecom rozszerza zakres współpracy z firmą Ericsson, zawierając z nią kontrakt na budowę najnowocześniejszej sieci mobilnej i sieci CDN (Content Delivery Network – sieć serwerów usprawniająca dostarczan
Cztery dziedziny cyfrowych innowacji, które szczególnie zyskają na wdrożeniu 5GW dyskusji na temat cyfrowych innowacji wiele uwagi poświęca się internetowi rzeczy, przetwarzaniu na brzegu sieci, uczeniu maszynowemu czy sztuczne
Ericsson zamierza przejąć dział usług telekomunikacyjnych i medialnych firmy Devoteam, aby umocnić swoją pozycję w dziedzinie usług doradztwa i integracji systemówZespół firmy Ericsson powiększy się o 400 wykwalifikowan
Najnowsze seriale, które debiutują w marcu na antenie TVN („Prawo Agaty”) i TVP („Ja to mam szczęście”, „Aida”) są dostępne także w telewizji na życzenie TP. Usługa umożliwia obejrzen
Warszawa, 13 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochoduProces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), można porównać do procesu produkcji i
Warszawa, 14.06.2018 r.Informacja prasowaDotychczasowy Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI) został zastąpiony 25 maja tego roku przez Inspektora Ochrony Danych (IOD). RODO zmieniło nie tylko nazwę tej funkcji, ale takż
Cieszący się dużą popularnością konkurs Netii na nowe reklamy Telewizji Osobistej, został rozstrzygnięty. Ogłoszenie wyników i prezentacja zwycięskich filmów, nastąpi 9 stycznia 2012 r. o godz. 19.32 na antenie
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or