Rozwiązanie dostępowe Netii – kompleksowy router Netia Spot otrzymał wyróżnienie w prestiżowym konkursie IDI Design Awards 2011.Przeprowadzany od 13 lat konkurs Irlandzkiego Instytutu Designu (Irish Design Institute
Ponad 8 tys. złotych pensji i kolejki po usługi specjalistów – rynek programistów w PolsceMałe firmy, które nie potrzebują programistów na co dzień lub nie mogą pozwolić sobie na ich zatrudnienie, korzystają zwykle z us�
Zawiera podsumowanie działalności i osiągnięć firmy Ericsson w tej dziedzinie w 2011 r.Przedstawia możliwości rozwiązywania problemów energetycznych, środowiskowych i społecznych przez teleinformatykę.Firma Ericsson opow
Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2011 rok. W ubiegłym roku spółka (bez uwzględnienia wyników CDP i Grupy Dialog) osiągnęła 1,593 mld zł przychodów (wzrost o 1 proc.) i 403,2 mln zł skorygowa
Warszawa, 29.07.2020 r.Informacja prasowaŚrednio co 39 sekund odbywa się atak hakerski na komputery z dostępem do sieci – wynika z danych podanych przez Security Magazine. Jednak nasze cenne firmowe i prywatne informacje mogą z
Orange sport jest już w ofercie ponad 50 sieci kablowych. Liczba widzów mogących oglądać ten kanał wzrosła dzięki temu o ponad 430 tysięcy. Orange sport mogą już oglądać klienci zarówno największych sie
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatnim roku do�
Warszawa, 14.06.2018 r.Informacja prasowaDotychczasowy Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI) został zastąpiony 25 maja tego roku przez Inspektora Ochrony Danych (IOD). RODO zmieniło nie tylko nazwę tej funkcji, ale takż
Informacja prasowa12/12/2019Domena .org przejęta za ponad miliard dolarówInternet Society, organizacja zarządzająca PIR (Public Interest Registry), czyli rejestrem domen .org, zdecydowała się na jego sprze
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan