Analitycy z laboratorium FortiGuard firmy Fortinet odkryli niedawno lukę w zabezpieczeniach WordPressa – najpopularniejszego na świecie systemu CMS (Content Management System), na którym zbudowano jedną […]
Awangarda mobilnego Internetu - Katarzyna Pąk, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Polsce, EricssonJest ich ponad 4 miliony - to awangarda mobilnego internetu w Polsce. Według badań Ericsson Cons Lab w Polsce część z nich stanow
Maciej Witucki, Prezes Grupy TP został wyróżniony Platynową Anteną Świata Telekomunikacji. Tytuł Menedżera Roku zdobył Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych. Ponadto Telekomunikacja Polska otrzymała Złote
Najsilniejszą motywacją do korzystania z nielegalnych treści jest brak legalnej alternatywyTrzy największe bariery w korzystaniu z Video on Demand /VOD/ to cena, mało filmów, brak dostępu do VOD na wybranym urządzeniuRozw�
31 lipca br. Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych. Netia SA po raz kolejny spełniła wymagania audytu i wykazała się najwyższymi standardami zarządzania.Już po raz
Ericsson ConsumerLab publikuje raport „Rozsądny mobilny dostęp szerokopasmowy” (Smarter Mobile Broadband), z którego wynika, że mądre zarządzanie mobilnym Internetem i naliczanie opłat może znacznie pop
Warszawa, 13 grudnia 2017 r. Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochodu Proces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), […]
NOWE WYMAGANIA STAWIANE URZĄDZENIOM WYNIKAJĄCE Z DOSTĘPNOŚCI USŁUG W CHMURZEUżytkownicy tabletów lub smartfonów wiedzą, jak wygodnie jest mieć dostęp do wszystkich usług online ze wszystkich urządzeń. Mogą korzystać z
Badanie przeprowadzone przez Ericsson ConsumerLab objęło mieszkańców 13 wielkich miast reprezentujących 100 milionów ludziOkoło 40% ludzi zamieszkałych w miastach używa smartfonów i wykorzystuje informacje mobilne do rozwi�
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne