Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Ericsson powiększa swoje globalne centrum usługowe w Chinach o nowy oddział w Xi?an, który obejmuje pierwsze globalne centrum sterowania sieciami w Azji Wschodniej oraz nowe centrum usług standardowych Nowy oddział zaspokaja z
Ericsson stawia ambitne cele podczas światowej konferencji w sprawie zrównoważonego rozwoju Dobre wyniki daje udana współpraca z serwisem Mashable, Fundacją ONZ i organizacją 92nd Street Y nawiązana po ubiegłoroczny
myPhone – spółka z grupy kapitałowej TelForceOne, producent telefonów komórkowych, posiadający 6% udziału w rynku open market, będzie sprzedawał w 2012 kolejne telefony do sieci Biedronka.Umowa na dost
Telekomunikacja Polska wygrała konkurs ogłoszony przez zarząd województwa pomorskiego na budowę infrastruktury zapewniającej dostęp do szerokopasmowego internetu mieszkańcom Pomorza. Firma zbuduje tzw. sieć szkieletowo-d
27 lutego br. rusza kampania reklamowa Netii „Wydżampuj swoje TV”, wspierająca nową ofertę pakietową firmy. W rolę prezentera w filmach reklamowych wciela się – znany ze wcześniejszej współpracy z
Oliver Kanzi objął funkcję prezesa firmy Ericsson w Polsce. Zastąpił na stanowisku dotychczasowego szefa firmy ? Staffana Henrikssona, który zarządzał spółką od 2009 roku.Nowy prezes firmy Ericsson w Polsce ukończył busin
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie war
Kobiety częściej niż mężczyźni korzystają z usług mobilnych na smartfonach60% kobiet w Europie Zachodniej korzysta z sieci społecznosciowych poprzez smartfony (adekwatnie 52% męzczyzn) ? według badania Ericsson Consu
Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przepro