Godny zaufania, pomocny i szczery ? taki powinien być idealny operator komórkowy. To wynik badania firmy Ericsson, który zapytał o to użytkowników telefonów komórkowych na całym świecie. Operator musi być też nieskompliko
Ciało człowieka może być częścią sieci telekomunikacyjnej. Wystarczy wziąć telefon komórkowy do jednej ręki, drugą dłoń umieścić na wybranym urządzeniu — i już można z dużą szybkością wysyłać i odbi
Informacja prasowa22 maja 2018AURALIC seria G1 – najnowsza technologia Auralic – teraz za mniejWystawa Hi-End w Monachium – maj 2018 – produkty, takie jak oryginalny streamer bezprzewodowy i bridge ARIES oraz DAC VEGA po
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Kwartalny raport Fortinet: wzmożona aktywność cyberprzestępcówWarszawa, 03.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, przedstawił wnioski ze swojego kwartalnego badania zagrożeń informatycznych. Wynika z
NOWE WYMAGANIA STAWIANE URZĄDZENIOM WYNIKAJĄCE Z DOSTĘPNOŚCI USŁUG W CHMURZEUżytkownicy tabletów lub smartfonów wiedzą, jak wygodnie jest mieć dostęp do wszystkich usług online ze wszystkich urządzeń. Mogą korzystać z
Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
Netia, operator, który z sukcesem wykorzystał możliwości, związane z uwolnieniem rynku telekomunikacyjnego i RWE Polska, firma energetyczna, należąca do jednego z największych koncernów energetycznych w Europie, rozpoczynaj�
Nowoczesna sieć światłowodowa Netii połączyła regionalne ośrodki stacji TVN24 z główną siedzibą w Warszawie. Realizacja tego projektu umożliwia przesyłanie materiałów z Ośrodków Regionalnych kanału TVN24 w wysokiej ro
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj