3 Italia zleciła firmie Ericsson transformację i modernizację swojej istniejącej infrastruktury 3G, obejmującej szerokopasmową komórkową sieć dostępową, sieć rdzeniową i sieć transportową, do architektury HS
Informacja prasowa28 czerwca 2019Campfire Audio IO & Polaris2Żywe EmocjeProducent z Portland nie próżnuje i właśnie zaprezentował dwa kolejne produkty, tym razem pochylając się nad tymi, którzy nie chcą na dokanałow
Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
Już w najbliższy czwartek, 6 października br. odbędzie się trzecia edycja Kongresu Netii Biznes to Rozmowy. Gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Randi Zuckerberg, siostra założyciela i wieloletnia dyrektor marketingu Face
Rosnące upowszechnienie smartfonów powoduje nowe wymagania dotyczące jakości sieci i obsługi użytkownikówRozwiązanie Smartphone Network Optimization firmy Ericsson ułatwia operatorom sprostanie tym wyzwaniomOfer
Kobiety częściej niż mężczyźni korzystają z usług mobilnych na smartfonach60% kobiet w Europie Zachodniej korzysta z sieci społecznosciowych poprzez smartfony (adekwatnie 52% męzczyzn) ? według badania Ericsson Consu
Aż 32 proc. polskich internautów, czyli 6,1 mln osób, to grupa, szczególnie doceniająca najnowsze technologie ? wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Ericsson. Przebojowa młodzież, profesjonaliści i eksperymentatorzy n
Nowa identyfikacja wizualna Netii zdobyła kolejne nagrody – tym razem w międzynarodowym konkursie European Design Awards. Nowe logo firmy otrzymało srebrną nagrodę, a całość identyfikacji wizualnej zdobyła brąz. W sobo
Nowa Netia ma atrakcyjną propozycję dla wszystkich ceniących rozrywkę na najwyższym poziomie. Od 6 grudnia oferta telewizyjna Netii powiększy się o wyjątkowy pakiet kilkunastu kanałów HD, pod nazwą Premium+, produkowanych pr
Netia zawarła z Agencją Rynku Rolnego kontrakt na uruchomienie i utrzymanie sieci transmisji danych pomiędzy centralą klienta i jego kilkunastoma oddziałami. Umowa podpisana została na trzy lata. To już kolejny tego typu sukces