Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie? Komentarz Jana Kamoji-Czapińskiego, Dyrektora w dziale Business Consulting, Strategic Advisory CEE, ColliersWARSZAWA, 31 sierpnia 2022 r. – Relatywnie
Blisko dwie trzecie użytkowników komórek w Polsce jest od początku w tej samej sieciTych, którzy zmienili jednak usługodawcę, przekonały niższe ceny, a także potrzeba lepszej jakości usług i szerszego za
Sprzedaż spadła o 2% w ujęciu rocznym i o 1% w ujęciu kwartalnym.Przychody ze sprzedaży produktów sieciowych spadły rok do roku z uwagi na słabsze wyniki sprzedaży w niektórych regionach Europy, a także w Chinach, Korei o
Telekomunikacja Polska wprowadza nową usługę dla firm - Zarządzany UTM ( Unified Threat Management – Zintegrowane Zarządzanie Zagrożeniami), która zwiększy bezpieczeństwo korzystania z Internetu. W ramach usługi
INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawk
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Badania przeprowadzone w 16 miastach Indii opisują ?cyfrowe życie? dzieci w wieku 9-11 lat oraz młodszych (12-15 lat) i starszych nastolatków (16-18 lat), należących do tzw. Generacji Z.Ponad 30 milionów spośród 69 milio
Dzięki przejęciu Ericsson zyska największych klientów usług nadawczych, około 900 wysoko wykwalifikowanych specjalistów oraz operacje emisji we Francji, Wielkiej Brytanii i HolandiiEricsson będzie nadal obsł
Najważniejszej wyniki w IV kwartaleSprzedaż wzrosła o 5% w porównaniu z rokiem ubiegłym i o 23% z kwartału na kwartał. Wyniki w segmencie rozwiązań sieciowych wzrosły o 6% w porównaniu z rokiem ubiegłym, a wzrost ten by�
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj