Astell&Kern SE200 A&futura – pierwszy na świecie odtwarzacz Multi-DACAstell&kern SE200 to drugi model z serii przenośnych Hi-end’owych odtwarzaczy audio Astell&Kern A&futura. Jest on pierwszym na świeci
Od 1991 r. wartość aktywów zgromadzonych na rachunku Pracowniczego Funduszu Emerytalnego TP przekroczyła 900 mln złotych. PTE TP jest największe na polskim rynku – ma najwięcej członków i najwyższy kapitał.
23. edycja wystawy Audio Video Show, która odbędzie się w dniach 8-10 listopada, jest świetną okazją dla zwiedzających, by zobaczyć i usłyszeć wyśmienite urządzenia. Na tej największej ekspozycji sprzętu audio i video we
Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? przeszedł do historii. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem: ?Integracja ? Innowacja ? Inspiracja? i wzięło w niej udział blisko 1200 uczestników a kolejnych kilkaset osób śledził
Telekomunikacja Polska, wspólnie z Huawei, udostępni studentom Politechniki Warszawskiej sieć Long Term Evolution (LTE) do konstruowania nowoczesnych usług bazujących w pełni na technologii IP. Firmy podpisały umowę o pro
Ericsson zamierza przejąć dział usług telekomunikacyjnych i medialnych firmy Devoteam, aby umocnić swoją pozycję w dziedzinie usług doradztwa i integracji systemówZespół firmy Ericsson powiększy się o 400 wykwalifikowan
Szansa dla programistów, przedsiębiorstw i każdego, kto ma pomysł na znakomitą aplikacjęKonkurs globalny i kilka konkursów regionalnychPierwsza nagroda to 25 000 EUR, druga 10 000 EUR, a trzecia 5000 EURKonkurs Ericsson A
Wiedeński Sąd Gospodarczy, orzekając jako sąd I instancji, nie uchylił wyroku częściowego arbitrów z dnia 24 sierpnia 2010 roku w sporze TP i DPTG. Decyzja sądu nie jest prawomocna. Od wydanego dziś orzeczenia, TP przys
Ericsson uzupełnia swoją ofertę stacji RBS 6000 o produkty oparte na technologii małych komórek (small cells), takie jak wielostandardowa stacja RBS pico ze zintegrowanym dostępem Wi-Fi.Wszystkie wielostandardowe produkty RBS f
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj