TP i Orange zakończyły pomyślnie pierwszy etap testów infrastruktury i usług, które będą świadczyć w trakcie Mistrzostw m.in. na stadionach w Polsce i w Międzynarodowym Centrum Nadawczym. To jeden z najważniejsz
Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
Informacja prasowa21/05/2019Swisscom i Telecom Italia w gronie pierwszych klientów Grape Up z branży telekomunikacyjnejGrape Up planuje rozwój dzięki cyfrowej transformacji w telekomunikacjiWdrażanie sieci 5G, automaty
Najwyżej oprocentowany kredyt w historii. Schneider Electric wzywa do refleksji nad naszym długiem wobec Ziemi• Na każdy rok życia ludzkości na Ziemi przypada określona ilość odnawialnych zasobów naturalnych. Dzień Długu
27 lutego br. rusza kampania reklamowa Netii „Wydżampuj swoje TV”, wspierająca nową ofertę pakietową firmy. W rolę prezentera w filmach reklamowych wciela się – znany ze wcześniejszej współpracy z
Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Rynkiem Klientów Indywidualnych w Netii została jedną z pięciu finalistek i otrzymała Nagrodę Publiczności w plebiscycie Sukces Pisany Szminką – Bizneswoman roku 2010.W trz
Zachowania w trakcie zakupów w sklepach i online łączą się, tworząc zjawisko opisywane jako zakupy in-line39% właścicieli smartfonów w Stanach Zjednoczonych używa ich do wykonywania drobnych płatności, skanowania kodów p
Już 20 godzin tygodniowo spędzamy, korzystając z internetuZnaczną część tego czasu poświęcamy serwisom społecznosciowymMniej czasu poświęcamy tradycyjnej telewizji, ale rośnie popularność telewizji onlineW ciągu os
Sąd Apelacyjny w Warszawie utrzymał w mocy postanowienie zawieszające postępowanie w sprawie stwierdzenia wykonalności orzeczenia Trybunału Arbitrażowego w Austrii. Oznacza to w tej chwili w praktyce wyczerpanie możliwych
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj