Wszyscy klienci telewizji TP mają od grudnia dostęp do kanału Polsat, który dołączył do podstawowego pakietu. W sumie zawiera on ok. 50 najbardziej popularnych kanałów telewizyjnych, w tym HD.Wybierając nową ofe
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or
Jak co roku Grupa TP wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Klienci TP i Orange mogą wysłać SMS charytatywny na 75565 lub dzwonić na infolinię 704 407 401. Ponadto można wylicytować 2 bilety na mecz finałowy Euro
Blisko 850 tys. zł ofiarowali w tym roku klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Oprócz tego prawie 424 tys. zł udało się pozyskać z licytacj
Od najbliższego weekendu wyłącznie na antenie Orange sport będzie można oglądać wybrane mecze I ligi piłki nożnej. Orange sport pokaże minimum 1 mecz w kolejce. Wybrane mecze będzie można także oglądać w internecie i tel
Podczas tegorocznej edycji kongresu Netii ?Biznes to Rozmowy? gośćmi specjalnymi będą przedstawiciele firm Microsoft, Ericsson i F-Secure. Opowiedzą m.in. o swoich doświadczeniach zawodowych w międzynarodowych firmach z perspekt
Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP otrzymał wyróżnienie w konkursie Raporty Społeczne 2011 organizowanym przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers. Raport doceniono przede wszys
Telekomunikacja Polska wygrała konkurs ogłoszony przez zarząd województwa pomorskiego na budowę infrastruktury zapewniającej dostęp do szerokopasmowego internetu mieszkańcom Pomorza. Firma zbuduje tzw. sieć szkieletowo-d
Bezpieczeństwo, wydajność, elastyczność i efektywność kosztowa to główne cechy rozwiązania Cloud Server Netii, o które została poszerzona oferta operatora. Cloud Server, to profesjonalna usługa, polegająca na
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze