Ericsson powiększa swoje globalne centrum usługowe w Chinach o nowy oddział w Xi?an, który obejmuje pierwsze globalne centrum sterowania sieciami w Azji Wschodniej oraz nowe centrum usług standardowych Nowy oddział zaspokaja z
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie war
Informacja prasowa22 maja 2018AURALIC seria G1 – najnowsza technologia Auralic – teraz za mniejWystawa Hi-End w Monachium – maj 2018 – produkty, takie jak oryginalny streamer bezprzewodowy i bridge ARIES oraz DAC VEGA po
Warszawa, 9 lutego 2018 r.Informacja prasowa Nie ulega wątpliwości, że większość z nas korzysta ze smartphonów i ściąga na nie wiele aplikacji. Niestety często nie zdajemy sobie sprawy, jakie niebezpieczeństwa niesie za so
Ericsson Radio Tech Day – 5G z Polski dla Europy„Tylko odważne decyzje w kierunku 5G doprowadzą do prawdziwych przemian społecznych. 5G to nie tylko rozwój technologiczny, ale zmiana filozofii działania” – powiedział Mis
Dwukrotny wzrost w 12 miesięcy, od II kw. 2010 do II kw. 2011Wśród aktywnych użytkowników zaawansowanych telefonów tygodniowa wielkość ruchu jest podobna niezależnie od używanego systemu operacyjnegoW
Nowa Grupa Netia zaprezentowała wyniki finansowe pierwszego kwartału 2012 roku. Grupa osiągnęła 544,3 mln zł przychodów i 133 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Liczba świadczonych usług (RGU) wzrosła o ok. 4 tys., do
Rok 2012 obfitował w liczne nagrody i wyróżnienia przyznane Netii, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach. Firma zdobyła zaszczytne trofea m.in. za swoje nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Triumfatorem nag
Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? przeszedł do historii. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem: ?Integracja ? Innowacja ? Inspiracja? i wzięło w niej udział blisko 1200 uczestników a kolejnych kilkaset osób śledził
Branża telekomunikacyjna przechodzi proces głębokiej transformacji. Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych innowacyjnych i spersonalizowanych produktów oraz elastycznych i prostych w obsłudze systemów płatności. Z