Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
Najnowsza usługa wideokonferencji od Netii pozwala na przeprowadzanie wielostronnych rozmów wideo w jakości HD i współdzielenie plików. Usługa Netia Video Anywhere to uniwersalne rozwiązanie, dostępne na urządzeniach mobilnyc
Mikołaj Skipietrow jest absolwentem wydziału Elektroniki, oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Pierwsze doświadczenia biznesowe zdobywał w połowie lat 90-tych w Hong Kongu. Następnie uczestniczył we wprowadzeniu Samsu
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Telekomunikacja Polska wprowadza nową usługę dla firm - Zarządzany UTM ( Unified Threat Management – Zintegrowane Zarządzanie Zagrożeniami), która zwiększy bezpieczeństwo korzystania z Internetu. W ramach usługi
Łączność satelitarna BGAN wspiera prace inżynieryjne Armii Amerykańskiej oraz wzmacnia morale żołnierzy przebywających w Iraku i Afganistanie. Dwa nowe rządowe kontrakty przyznane partnerom Inmarsat pokazują szeroki zakres u
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2
Informacja prasowa25/04/2019Cloud Foundry Foundation: firmy, które już wdrożyły chmurę, inwestują w nią jeszcze więcejChmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejszeUsługa „Platform as a Service”,
20 marca 2012 roku rada nadzorcza firmy Netia SA powołała jednomyślnie Mirosława Godlewskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki na kolejną, pięcioletnią kadencję. Prezes Zarządu Netii został powołany po raz
8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Telesklep NETIA? – promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego s