Ericsson wniósł pozew o naruszenie praw patentowych przeciwko firmie Samsung, która pomimo dwuletnich negocjacji odmówiła podpisania umowy licencyjnej na warunkach FRAND (ang. Fair, Reasonable and Non-Discriminatory ? sprawiedliw
Netia wprowadziła do swojej oferty dla klientów biznesowych kompleksowe usługi zunifikowanej komunikacji (Unified Communications), w oparciu o rozwiązania firmy Microsoft. Nowa oferta jest pierwszą tego typu w Polsce i umacn
TP ze zdziwieniem przyjmuje informację o złożeniu przez DPTG wniosku do Trybunału Arbitrażowego o dodatkowe 280 mln koron duńskich. Zdaniem strony duńskiej miałaby to być rekompensata za nie zapłacenie przez TP kwoty przyznan
Warszawa, 21.05.2018 r.Informacja prasowa Facebook, Instagram, LinkedIn i inne portale społecznościowe zmieniają zasady dotyczące prywatności użytkowników. Ma to związek z niedawnym skandalem wokół Cambridge Analytica oraz
Kwartalny raport Fortinet: wzmożona aktywność cyberprzestępcówWarszawa, 03.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, przedstawił wnioski ze swojego kwartalnego badania zagrożeń informatycznych. Wynika z
W ciągu ostatnich 24 godzin Netia zawarła umowy nabycia 100 proc. akcji spółek Telefonia Dialog oraz Crowley Data Poland. Dzięki tym transakcjom Netia zwiększy swój potencjał i umocni pozycję zarówno na rynk
W odpowiedzi na potrzeby klientów korporacyjnych z różnych branż, największy szwajcarski operator wprowadzi od lata 2012 r. ofertę M2M (komunikacja maszyna-maszyna)Ericsson wprowadza na rynek platformę połączeń
Warszawa, 19.06.2018 r.Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na zewnątrz, czyli powierzeniem ich p
Informacja prasowa17/04/2018Passus SA inwestuje w spółkę realizującą projekty cloud dla dużych organizacji i start-upówChaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmuryPassus SA poinformował o inwestycj
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne