Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP otrzymał wyróżnienie w konkursie Raporty Społeczne 2011 organizowanym przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PricewaterhouseCoopers. Raport doceniono przede wszys
Informacja prasowa12/12/2019Domena .org przejęta za ponad miliard dolarówInternet Society, organizacja zarządzająca PIR (Public Interest Registry), czyli rejestrem domen .org, zdecydowała się na jego sprze
INFORMACJA PRASOWA3 lipca 2019Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek to spory dorobek. Nie dziwi więc fakt, że koreański producent dotychczas produkujący wyłącznie dla innych, światowych marek zaczyna dostrzegać w
Netia, wspólnie z firmą Insys, została partnerem technologicznym drugiego Wyścigu Mydelniczek Red Bull, który odbędzie się już w najbliższą niedzielę, 23 września! Netia zapewni bezpłatną transmisję tego wydarzenia, zar�
Nowy Jork, Sztokholm i Londyn zajęły czołowe miejsca w trzeciej edycji rankingu Networked Society City Index firmy Ericsson pod względem wykorzystania technologii teleinformatycznych w biznesieNie przedsiębiorstwa i instytucje,
Szybkość łączy uplink (w kierunku od stacji klienckich do stacji bazowych) jest coraz ważniejsza, ponieważ sieci społecznościowe i rozwiązania typu cloud powodują znaczny wzrost ilości wysyłanych danych Wyjątkowa ko
• Börje Ekholm, prezes i dyrektor generalny Ericsson: setny kontrakt 5G jest kamieniem milowym, który odzwierciedla zaangażowanie firmy Ericsson na rynku komunikacyjnym na całym świecie• W ramach stu podpisanych kontraktów,
Informacja prasowa24 maja 2017Auralic – Nowe rozwiązanie HTML5– dostęp z poziomu Androida i WindowsaAURALIC Limited przygotował dla klientów innych platform systemowych niż Apple IOS, możliwość korzystania ze swoich
Od 20 lipca w Netia Playerze dost?pna jest rozbudowana prognoza pogody TVN Meteo. To kolejna us?uga, która wzbogaci?a ofert? Telewizji Osobistej Netii. Uruchamiaj?c aplikacj? (wid?et) TVN Meteo w Netia Playerze, klienci znajd? szczeg
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj