Branża telekomunikacyjna spodziewa się pierwszych komercyjnych zastosowań sieci 5G w latach 2020-2021 – wynika z raportu „Operatorzy dzielą się nadziejami i obawami branży: od kosztów energii po transformację związaną z p
Wszczęcie postępowania egzekucyjnego przeciwko TP w kolejnym kraju przez spółkę DPTG jest jedynie elementem strategii działań PR prowadzonych przez stronę duńską, a mających na celu wywarcie presji na TP oraz są
Firma Ericsson opublikowała swój drugi „Raport o ruchu i rynkach” — na temat pulsu społeczeństwa sieciowego — który zawiera prognozę, że do 2017 r. 85% ludności świata znajdzie się w zasi
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Ta niemiecka marka działająca od prawie 30 lat dała się poznać z najlepszej strony wśród entuzjastów audio na całym świecie. Na przestrzeni lat powstało wiele modeli, które stały się legendą i do dziś stanowią nie mał
Nowa generacja słuchawek z linii Signature wrazz udoskonalonym systemem S-Logic®3Informacja prasowa – 22 października 2021Renomowany niemiecki producent słuchawek z Bawarii, wprowadza nową wersję autorskiego systemu S- Logi
Znani są już zwycięzcy konkursu na nowe reklamy Telewizji Osobistej Netii. W odpowiedzi na oczekiwania internautów, rozpoczęło się także głosowanie publiczności. Nagrodą główną dla twórcy najpopularniej
Podczas świątecznych przygotowań większość czasu spędzamy w kuchni. To prawdziwy warsztat twórczy, w którym powstają różnorodne przysmaki. Zanim jednak rozpoczniemy intensywne kuchenne szaleństwa, wyczyśćmy dokładnie sp
Tom Ruhan, członek zarządu Netii, został ponownie wybrany na przewodniczącego ECTA (Europejskie Stowarzyszenie na rzecz Konkurencji w Telekomunikacji) – największej w Europie organizacji zrzeszającej operatorów alter
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan