Od 22 sierpnia, do pakietu aplikacji dostępnych na Netia Playerze dołączył serwis muzyczny tuba.FM. Dzięki niemu, użytkownicy mają dostęp do kilkudziesięciu tysięcy internetowych stacji radiowych ? tych znanych z eteru oraz t
Rada Nadzorcza Netia S.A. w dniu 25 kwietnia br. powołała Mirosława Suszka na członka zarządu i Dyrektora Operacyjnego spółki. Mirosław Suszek będzie zarządzał obszarami: obsługi klienta, rozwoju i utrzymania sieci oraz IT.
Netia wdrożyła kompleksowe usługi telekomunikacyjne dla całej sieci sprzedaży stacjonarnej biura podróży TUI Poland. Umowa obejmuje 67 lokalizacji na terenie całej Polski. TUI Poland, jedno z największych biur podróży na na
Jesienią 2012 r. odbędzie się kolejna edycja Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”. Tematem przewodnim będzie „Integracja – Innowacja – Inspiracja”. Wiedzą i doświadczeniami z uczestnikami po
Polacy rekordowo przenoszą swój numerW pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku sieć zmieniło ponad 1,2 mln osób, co dało wynik o 8 proc. większy niż w roku poprzednim – zauważa Witold Tomaszewski, redaktor Telepolis.pl
Netia wygrała przetarg na dostarczanie kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. W ramach projektu, zapewniać będzie m.in. telefonię IP, dostęp do internetu i usługę Netia Co
„Szatan” szyfruje pliki – uwaga na ransomwareRansomware o nazwie „Satan” pojawił się po raz pierwszy na początku 2017 roku. Od tego czasu jego autorzy stale doskonalą to narzędzie, aby skuteczniej atakować ofiary i mak
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Najczęściej z tetheringu korzystają posiadacze iPhone?ów i urządzeń z systemem AndroidKonsumenci korzystający z tetheringu mają nawet do 20 razy większe zużycie danych, niż osoby niekorzystające z tej funkcjiNajczęście
Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przepro