Warszawa, 26 października 2017 r.Informacja prasowa Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało we wrześniu br. projekt nowej ustawy o ochronie danych. Liczy on ponad 170 stron, na których wskazane zostały zmiany, jakie powinny zosta�
Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Co Ci serce dyktuje? – promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki fra
Kobiety częściej niż mężczyźni korzystają z usług mobilnych na smartfonach60% kobiet w Europie Zachodniej korzysta z sieci społecznosciowych poprzez smartfony (adekwatnie 52% męzczyzn) ? według badania Ericsson Consu
Vertiv w czołówce dostawców na rynku modułowych centrów danychBadania przeprowadzone przez Omdia pokazują, że światowy rynek prefabrykowanych modułowych centrów danych wzrósł o ponad 65%Warszawa [10 września 2020 r.] Ver
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne
Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? przeszedł do historii. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem: ?Integracja ? Innowacja ? Inspiracja? i wzięło w niej udział blisko 1200 uczestników a kolejnych kilkaset osób śledził
Dziś (9 marca) startuje konkurs dla klientów, którzy zdecydują się skorzystać z oferty FunPack HD. Każdy, kto do 20 kwietnia podpisze nową umowę lub przedłuży dotychczasową i zaproponuje hasło promujące FunPac
27 lutego br. rusza kampania reklamowa Netii „Wydżampuj swoje TV”, wspierająca nową ofertę pakietową firmy. W rolę prezentera w filmach reklamowych wciela się – znany ze wcześniejszej współpracy z
Grono osób korzystających z FotoKasy czyli jedynej w Polsce usługi, umożliwiającej realizację przelewów poprzez skanowanie kodów 2D, dostępnej w aplikacji Citi Mobile, powiększyło się o klientów firmy Netia. Od stycznia,
Badanie przeprowadzone przez Ericsson ConsumerLab objęło mieszkańców 13 wielkich miast reprezentujących 100 milionów ludziOkoło 40% ludzi zamieszkałych w miastach używa smartfonów i wykorzystuje informacje mobilne do rozwi�