42% osób chce samodzielnie decydować, co i kiedy oglądaćo 67% wzrosła rok do roku liczba osób korzystających z odtwarzaczy multimedialnych (tj. AppleTv, Boxee)Rodzice adaptują technologię Video on Demand (VOD) w identycznym
Nowoczesna sieć światłowodowa Netii połączyła regionalne ośrodki stacji TVN24 z główną siedzibą w Warszawie. Realizacja tego projektu umożliwia przesyłanie materiałów z Ośrodków Regionalnych kanału TVN24 w wysokiej ro
Pierwszy kontrakt firmy Ericsson dotyczący usług zarządzanych w SłowacjiPięcioletnia umowa obejmuje zarządzanie utrzymaniem i operacjami sieci stacjonarnej Slovak TelekomOd 1 października 100 pracowników zostanie pr
Sześć milionów cyberataków na Polskę w ciągu roku – główne źródła to USA, Francja, Rosja i ChinyWedług danych firmy F-Secure średnio 700 razy na godzinę podejmowane są próby przeprowadzenia cyberataków na Polskę. G
Od 16 stycznia przed studentami z całej Polski otwiera się perspektywa wygrania do 10 tys. zł, płatnych praktyk i staży w Grupie TP. Organizatorami konkursu są Orange i Telekomunikacja Polska we współpracy z Polskim Stowa
Ericsson ma portfel patentów obejmujący 27 000 pozycji o dużym znaczeniu w branży. Każda firma korzystająca z komunikacji komórkowej musi uzyskać na nie licencje.Zgodnie z zapowiedzią przedstawioną w Dniu R
Zdaniem firmy Ericsson illość danych przesyłanych za pomocą urządzeń mobilnych wzrośnie 10-krotnie w latach 2011–2016, głównie z powodu coraz powszechniejszego oglądania na takich urządzeniach filmów udo
8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Telesklep NETIA? – promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego s
Najnowsza usługa wideokonferencji od Netii pozwala na przeprowadzanie wielostronnych rozmów wideo w jakości HD i współdzielenie plików. Usługa Netia Video Anywhere to uniwersalne rozwiązanie, dostępne na urządzeniach mobilnyc
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj