Po przejęciu działu usług nadawczych (Broadcast Services Division) firmy Technicolor Ericsson stanie się czołowym dostawcą Managed Services dla nadawcówEricsson przejmie także największych nadawców jako klient&o
Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d
Ericsson jest dostawcą najwyżej ocenianym przez operatorów w 8 z 10 kryteriów występujących w ankiecie Infonetics 2012 na temat rozwiązań mikrofalowychRespondenci uważają firmę Ericsson za lidera rynku pod względem tec
Telekomunikacja Polska, wspólnie z Huawei, udostępni studentom Politechniki Warszawskiej sieć Long Term Evolution (LTE) do konstruowania nowoczesnych usług bazujących w pełni na technologii IP. Firmy podpisały umowę o pro
Jedna z czołowych firm zajmujących się badaniami rynku informatycznego i doradztwem poddała ocenie zdolność firmy Ericsson do realizacji swojej wizji oraz kompletność tej wizjiEricsson, w oparciu o swoją wiedzę i doświadcz
Relacja nastolatków rozpoczyna się wraz ze zmianą statusu na FacebookuTelefoniczne wiadomości tekstowe są przydatne, ale nic nie zastąpi bezpośredniego spotkaniaTelefon jest narzędziem ułatwiającym relacje towarzyski
Rada Nadzorcza Netia S.A. w dniu 25 kwietnia br. powołała Mirosława Suszka na członka zarządu i Dyrektora Operacyjnego spółki. Mirosław Suszek będzie zarządzał obszarami: obsługi klienta, rozwoju i utrzymania sieci oraz IT.
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
W raporcie jednej z najbardziej renomowanych firm analitycznych, dotyczącym infrastruktur sieciowych opartych na technologii LTE, Ericsson został umieszczony w kwadrancie liderówWyróżnienie to zostało przyznane za kompletnoś�
Zachowania w trakcie zakupów w sklepach i online łączą się, tworząc zjawisko opisywane jako zakupy in-line39% właścicieli smartfonów w Stanach Zjednoczonych używa ich do wykonywania drobnych płatności, skanowania kodów p