Szybkość łączy uplink (w kierunku od stacji klienckich do stacji bazowych) jest coraz ważniejsza, ponieważ sieci społecznościowe i rozwiązania typu cloud powodują znaczny wzrost ilości wysyłanych danych Wyjątkowa ko
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Od 19 listopada bieżącego roku funkcję nowego wiceprezesa i dyrektora działu badawczo-rozwojowego firmy Ericsson (Ericsson Research) będzie pełniła Sara MazurSara Mazur, obecna dyrektor ds. zarządzania systemami w dziale siec
Zaledwie 7 tys. zł udało się zająć na rachunkach bankowych Długich Rozmów SA komornikowi, wykonującemu sądowe postanowienie o zabezpieczeniu roszczeń Telekomunikacji Polskiej. Jest to m.in. konsekwencja
Ericsson ConsumerLab publikuje raport „Rozsądny mobilny dostęp szerokopasmowy” (Smarter Mobile Broadband), z którego wynika, że mądre zarządzanie mobilnym Internetem i naliczanie opłat może znacznie pop
Walka z wykluczeniem cyfrowym, bezpieczeństwo korzystania z nowych technologii oraz minimalizowanie wpływu działalności firmy na środowisko naturalne - to najważniejsze wyzwania społeczne, które stoją przed Grupą TP i c
PRZYNIEŚ WŁASNY INTERNET DO PRACYAby pozostać w kontakcie ze swoimi sieciami przyjaciół przez cały dzień, pracownicy przynoszą do pracy własne smartfony z prywatnie wykupioną subskrypcją oraz ulubionymi aplikacjami i us�
Informacja prasowa22 września 2017AURALIC SERIA G2 – Systemy Streamingu Klasy PremiumW erze niespotykanego dotychczas rozwoju technologicznego wysokiej klasy sprzętu audio, AURALiC LIMITED wkracza w nową ścieżkę rozwoju
Dziś odpowiedzialność społeczno-ekologiczna liczy się w biznesie jak nigdy wcześniej. Międzynarodowe koncerny prześcigają się w deklaracjach dotyczących zrównoważonych sposobów pozyskiwania dóbr, procesów produkcji czy
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan