Przez najbliższe 2 lata zasoby polskiego dziedzictwa audiowizualnego zgromadzone przez Narodowy Instytut Audiowizualny będą dostępne w internecie za pomocą nowoczesnej platformy Content Delivery Network (CDN) Netii. Wartość umow 
      Ta niemiecka marka działająca od prawie 30 lat dała się poznać z najlepszej strony wśród entuzjastów audio na całym świecie. Na przestrzeni lat powstało wiele modeli, które stały się legendą i do dziś stanowią nie mał 
      Komunikat prasowy Kraków, 21 września 2020 r.Michał Sosin, nowy Członek Zarządu wesprze MedApp w dalszej komercjalizacji i rozwoju produktów Rada Nadzorcza MedApp S.A. – polskiej spółki technologiczno-medyczn 
      INFORMACJA PRASOWA16 marca 2018SMSL to już marka znana na naszym rynku, głównie z urządzeń audio o minimalistycznym wyglądzie, dobrym wykonaniu i bardzo dobrym brzmieniu – szczególnie gdy pod uwagę weźmiemy jeszcze ost 
     Netia S.A. jest partnerem polskiego Pawilonu Narodowego podczas prestiżowych targów telekomunikacyjnych, rozpoczynających się w poniedziałek, 24 października br. w Genewie. Inicjatorem polskiej obecności w tym wydarzeniu j 
      Informacja prasowa21/06/2018Ruch szyfrowany – bezpieczny kanał komunikacji czy nowy kanał ataku dla cyberprzestępców?Coraz więcej ataków przez szyfrowane łącza internetoweCyberprzestępcy coraz częściej przeprow 
     31 stycznia br. Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych. Netia SA po raz kolejny spełniła wymagania audytu i wykazała się najwyższymi standardami zarządzania.Już po 
     Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? z wystąpieniami gości specjalnych, wśród których znajdzie się m.in. założyciel serwisu Flickr, rozpocznie się już jutro o godzinie 10.00 w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach. 
     Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? przeszedł do historii. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem: ?Integracja ? Innowacja ? Inspiracja? i wzięło w niej udział blisko 1200 uczestników a kolejnych kilkaset osób śledził 
     Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan