M2M Challenge to konkurs, dzięki któremu możesz wygrać 5000 dolarów. Wystarczy przesłać rozwiązanie dotyczące aplikacji M2M w jednej z pięciu kategorii. Zespoły mogą zgłaszać swoje pomysły do 31 grudnia 2012 roku. Erics
Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d
Oferta multimedialna Telewizji Osobistej Netii powiększyła się o kolejną usługę. Od teraz, poprzez dekoder Netia Player, użytkownicy mogą korzystać z serwisu Music Only On Demand (MOOD) – pierwszego serwisu muzycznego, k
Ericsson dostarcza węzły dostępowe (Access Points) WiFi na potrzeby pierwszego w Polsce interaktywnego seansu kinowego.Seans kinowy z grą ?1812: Serce Zimy? odbędzie się 24 stycznia o godzinie 19.00 w warszawskim Multikinie Zł
Zarząd TP i związki zawodowe zawarły nową Umowę Społeczną na lata 2012-2013. Określa ona zasady realizacji postulatów pracowniczych oraz zakres programu odejść dobrowolnych.Nowa umowa jest ofertą globalnego podejśc
W ofercie Netii pojawiła się nowa usługa dla klientów biznesowych – Netia Secure Server. To kompleksowa usługa ochrony serwerów plików i poczty elektronicznej, zapewniająca w pełni bezpieczne i komfortowe funkcjonowanie
Przejęcie wzmocni pozycję firmy Ericsson jako lidera rynku systemów wspomagających eksploatację i działalność biznesową (operations support systems/business support systems — OSS/BSS) oraz zapewni jej czołową po
Firmy Ericsson i Qualcomm Technologies z powodzeniem zakończyły pierwszą na świecie integrację oprogramowania sieciowego z zestawem układów, która umożliwi operatorom korzystanie ze standardowych funkcji 3GPP zmniejszających
Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet08-12-2017 | 13:37 | WarszawaWczoraj w Brukseli Mariya Gabriel, komisarz UE ds. gospodarki i społeczeństwa cyfrowego wręczyła nagrody European Dig
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami