Podczas uroczystej Gali Mobility Trends 2012, która miała miejsce 23 stycznia w warszawskim Teatrze Capitol, rozdane zostały nagrody rynku telekomunikacyjnego i nowych technologii ? ?Złoty Bell?. Netia i jej usługa Netia Fon, umo�
Nowa identyfikacja wizualna Netii zdobyła kolejne nagrody – tym razem w międzynarodowym konkursie European Design Awards. Nowe logo firmy otrzymało srebrną nagrodę, a całość identyfikacji wizualnej zdobyła brąz. W sobo
Ericsson Radio Tech Day – 5G z Polski dla Europy„Tylko odważne decyzje w kierunku 5G doprowadzą do prawdziwych przemian społecznych. 5G to nie tylko rozwój technologiczny, ale zmiana filozofii działania” – powiedział Mis
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Informacja prasowa21/08/2019Linuxpl.com: ważna zmiana w sposobie indeksowania nowych stron internetowych przez GoogleTwoja strona nie działa na urządzeniach mobilnych? To w Google raczej się już nie pojawi�
Kobiety częściej niż mężczyźni korzystają z usług mobilnych na smartfonach60% kobiet w Europie Zachodniej korzysta z sieci społecznosciowych poprzez smartfony (adekwatnie 52% męzczyzn) ? według badania Ericsson Consu
Prawdziwy koszt „darmowych” usług online Kraków, 24 lipca 2019 r. – 54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych . Jednak przejęcie profilu to niejedy
INFORMACJA PRASOWA16 marca 2018SMSL to już marka znana na naszym rynku, głównie z urządzeń audio o minimalistycznym wyglądzie, dobrym wykonaniu i bardzo dobrym brzmieniu – szczególnie gdy pod uwagę weźmiemy jeszcze ost
Cztery dziedziny cyfrowych innowacji, które szczególnie zyskają na wdrożeniu 5GW dyskusji na temat cyfrowych innowacji wiele uwagi poświęca się internetowi rzeczy, przetwarzaniu na brzegu sieci, uczeniu maszynowemu czy sztuczne
8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Telesklep NETIA? – promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego s