Technologia WebRTC umożliwia komunikację głosową i wideo za pośrednictwem przeglądarek internetowych w czasie rzeczywistymDzięki nowej przeglądarce programiści mogą eksperymentować z rozwiązaniami mobilnymiPrzeglądarkę
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or
Netia Player, multimedialne serce domu, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player. Dzięki temu m.in. najlepsze seriale, filmy oraz programy rozrywkowe i publicystyczne stacji z grupy TVN dostępne są r&
Najnowsze opracowanie Networked Society City Index firm Ericsson i Arthur D. Little zawiera listę rankingową miast pod względem wykorzystania teleinformatyki dla dobra mieszkańcówTrzy pierwsze miasta na liście, Seul, Sing
Pierwszy kontrakt firmy Ericsson dotyczący usług zarządzanych w SłowacjiPięcioletnia umowa obejmuje zarządzanie utrzymaniem i operacjami sieci stacjonarnej Slovak TelekomOd 1 października 100 pracowników zostanie pr
Rostelecom rozszerza zakres współpracy z firmą Ericsson, zawierając z nią kontrakt na budowę najnowocześniejszej sieci mobilnej i sieci CDN (Content Delivery Network – sieć serwerów usprawniająca dostarczan
Dzisiaj 13 lutego o godzinie 11:00 miał miejsce pierwszy start europejskiej rakiety Vega, która wyniosła na orbitę satelity LARES i ALMASat-1 oraz siedem małych CubeSatów, z których jeden to PW-Sat. Polski sate
INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawk
Netia ogłosiła wyniki finansowe za III kw. i okres dziewięciu miesięcy, zakończony 30 września 2012 roku. Przede wszystkim z powodu mniejszej liczby niskomarżowych usług głosowych i dostępu do internetu, Spółka odnotowała
Blisko dwie trzecie użytkowników komórek w Polsce jest od początku w tej samej sieciTych, którzy zmienili jednak usługodawcę, przekonały niższe ceny, a także potrzeba lepszej jakości usług i szerszego za