Orange jest opiekunem Karty Różnorodności w Polsce. Karta Różnorodności (ang. Diversity Charter) to międzynarodowa inicjatywa, bedąca pisemnym zobowiązaniem organizacji do wdrażania zasad zarządzania r&oacut
Około 40% wszystkich telefonów sprzedanych w III kwartale 2012 roku przypada na smartfony. Przewiduje się, że wzrost ruchu danych generowany przez te urządzenia przekroczy średnią dla całego rynku.Ruch danych w sieciach tele
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
Grupa Kapitałowa TelForceOne, lider rynku akcesoriów mobilnych oraz aparatów komórkowych kategorii Dual-Sim i Simple Life, wygenerowała w trzecim kwartale 2011 r. 28,0 mln zł przychodów. Stano
Telewizja Osobista Netii otrzymała wyróżnienie jako Usługa Roku 2011 w konkursie Złote Anteny Świata Telekomunikacji, towarzyszącemu XII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Podczas XIV Wielkiej Gali Złotyc
Informacja prasowa17/04/2018Passus SA inwestuje w spółkę realizującą projekty cloud dla dużych organizacji i start-upówChaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmuryPassus SA poinformował o inwestycj
Przez najbliższe 2 lata zasoby polskiego dziedzictwa audiowizualnego zgromadzone przez Narodowy Instytut Audiowizualny będą dostępne w internecie za pomocą nowoczesnej platformy Content Delivery Network (CDN) Netii. Wartość umow
Ericsson stawia ambitne cele podczas światowej konferencji w sprawie zrównoważonego rozwoju Dobre wyniki daje udana współpraca z serwisem Mashable, Fundacją ONZ i organizacją 92nd Street Y nawiązana po ubiegłoroczny
Netia rozbudowała o kolejne 500 m2 swoje centrum kolokacyjne w Warszawie. Jeszcze bardziej znaczące zwiększenie potencjału Netii na rynku Data Center nastąpiło na skutek powstania Data Center Alliance (DCA). W ramach DCA Netia ws
Netia ogłosiła wyniki finansowe za III kw. i okres dziewięciu miesięcy, zakończony 30 września 2012 roku. Przede wszystkim z powodu mniejszej liczby niskomarżowych usług głosowych i dostępu do internetu, Spółka odnotowała