Rozwiązanie Connected Vehicle Cloud, oparte na wielousługowej platformie firmy Ericsson (Multiservice Delivery Platform ? MSDP), zapewni w nowych samochodach firmy Volvo dostęp do informacji i rozrywki, aplikacji i usług telekomun
China Mobile Hong Kong (CMHK) wybiera firm? Ericsson w celu wprowadzenia technologii TDD w swoich komercyjnych sieciach LTEEricsson i CMHK wspólnie zbuduj? w Hongkongu sie? konwergentn? LTE FDD/TDD opart? na standardach 3GPP,
Innova Method nowym sposobem firmy Ericsson na uwolnienie pomysłów pracowników. Inspiration+Ideation+Action (Inspiracja+Myśl+Działanie) to pryncypia przyświetlające nowej grupie pracowników Ericssona pracując
Netia Player, multimedialne serce domu, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player. Dzięki temu m.in. najlepsze seriale, filmy oraz programy rozrywkowe i publicystyczne stacji z grupy TVN dostępne są r&
Firma Ericsson opublikowała swój drugi „Raport o ruchu i rynkach” — na temat pulsu społeczeństwa sieciowego — który zawiera prognozę, że do 2017 r. 85% ludności świata znajdzie się w zasi
Sprzedaż spadła o 4% rok do roku, głównie wskutek bardzo dużego spadku sprzedaży rozwiązań CDMA oraz zmniejszeniu wydatków na sieci przez operatorów z regionów dotkniętych trudnościami makroekonomi
Ericsson stawia ambitne cele podczas światowej konferencji w sprawie zrównoważonego rozwoju Dobre wyniki daje udana współpraca z serwisem Mashable, Fundacją ONZ i organizacją 92nd Street Y nawiązana po ubiegłoroczny
Zaledwie 7 tys. zł udało się zająć na rachunkach bankowych Długich Rozmów SA komornikowi, wykonującemu sądowe postanowienie o zabezpieczeniu roszczeń Telekomunikacji Polskiej. Jest to m.in. konsekwencja
Branża telekomunikacyjna przechodzi proces głębokiej transformacji. Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych innowacyjnych i spersonalizowanych produktów oraz elastycznych i prostych w obsłudze systemów płatności. Z
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj