Ericsson wniósł pozew o naruszenie praw patentowych przeciwko firmie Samsung, która pomimo dwuletnich negocjacji odmówiła podpisania umowy licencyjnej na warunkach FRAND (ang. Fair, Reasonable and Non-Discriminatory ? sprawiedliw
Rok 2011 dobiegł końca. Dział Ericsson ConsumerLab określił główne trendy konsumenckie (prowadząc badania również w Polsce), które będą występować w roku 2012 i w latach następnych. Do najważniejszych
Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maileKraków, 12 grudnia 2018 r. – Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu
Astell&Kern – Apple Music + YoutubeLider w branży przenośnego sprzętu nie próżnuje. Dynamicznie rozwija swoją linię odtwarzaczy, przez co chętnych do współpracy nie brakuje.AstellKern to już nie tylko odtwarzacze, t
Vertiv w czołówce dostawców na rynku modułowych centrów danychBadania przeprowadzone przez Omdia pokazują, że światowy rynek prefabrykowanych modułowych centrów danych wzrósł o ponad 65%Warszawa [10 września 2020 r.] Ver
Zespół pracowników Grupy TP pokonał ponad 600 drużyn zwyciężając w tegorocznym konkursie Global Management Challenge (GMC) - największej na świecie grze biznesowej. Już 18 kwietnia zwycięska drużyna będzie rep
Rada Nadzorcza Netia S.A. w dniu 25 kwietnia br. powołała Mirosława Suszka na członka zarządu i Dyrektora Operacyjnego spółki. Mirosław Suszek będzie zarządzał obszarami: obsługi klienta, rozwoju i utrzymania sieci oraz IT.
Pojawia się pierwsze na świecie przestrajalne, szerokopasmowe urządzenie radiowe[Data: 2011-10-04]Zespół badawczy z Instytutu Telekomunikacji i Aplikacji Multimedialnych (iTEAM) przy Universitat Polit?cnica de Val?ncia (UPV) w H
Ericsson, Djibouti Telecom, Ministerstwo Telekomunikacji i Ministerstwo Edukacji ogłaszają inaugurację projektu Connect To Learn1300 uczniów i nauczycieli ma dostęp do laptopów, projektorów, szkoleń, komunikacji szerokopasmow
Ericsson Consumer Lab podaje, że w Polsce użytkownicy mobilnego Internetu stanowią 55% wszystkich internautów. Jest to udział wyższy, niż w Wielkiej Brytanii (43%) i USA (31%). Wśród polskich internautów wid